Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Gminy Sędziejowice

   Wstecz  

 
  Urząd

  Organy

  Prawo lokalne

  Informacje

  Serwis

 
Konkurs 6/09 na wolne stanowisko pracy w GJUK - podinspektor ds. komunalnych z dnia 2009-07-21

GMINNA JEDNOSTKA USŁUG KOMUNALNYCH W SĘDZIEJOWICACH OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO: PODINSPEKTOR DS. KOMUNALNYCH (l ETAT)

1.Wymagania niezbędne dla osób biorących udział w naborze:
1) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
2) nie była prawomocnie skazana za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe;
3) nieposzlakowana opinia;
4) spełnia jeden z poniższych warunków:
a) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę budowlaną,
b) posiada uprawnienia do samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,
c) ukończyła szkołę średnią i posiada co najmniej roczne doświadczenie zawodowe pracy w zakładach gospodarki komunalnej i mieszkaniowej z zakresu wykonywanych zadań określonych w pkt. 3.

2. Wymagania dodatkowe dla osób biorących udział w naborze:
1) znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania jednostek budżetowych samorządu gminnego oraz ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego,
2) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
3) znajomość obsługi komputera:
- praca w środowisku Windows ,

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) prowadzenie dokumentacji dotyczącej wodociągów, oczyszczalni i mieszkań komunalnych;
2) naliczenie opłat za czynsz, centralne ogrzewanie i wywóz nieczystości;
3) rozliczenie kart pracy sprzętu i paliw;
4) wystawianie faktur za najem lokali handlowych i wywóz nieczystości;
5) prowadzenie kartotek magazynowych;
6) sporządzanie umów z odbiorcami wody i ścieków oraz najemcami lokali komunalnych;
7) sporządzanie sprawozdań do GUS;
8) kosztorysowanie i rozliczanie prac remontowo - budowlanych.

4. Wymagane dokumenty:
1) podanie o pracę,
2) kwestionariusz dla kandydata,
3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (oryginały do wglądu),
4) kopie świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy ( oryginały do wglądu),
5) dokumenty potwierdzające inne kwalifikacje i umiejętności,
6) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na tym stanowisku,
7) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji ( zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U z 2002 r.Nr 101, poz.926 z późn. zm.).

5. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „ Dotyczy naboru na stanowisko PODINSPEKTOR DS. KOMUNALNYCH „ w terminie do 30 lipca 2009 r do godziny 15.30 w biurze GJUK w Sędziejowicach - Kolonii nr 12.

6. Osoba upoważniona do udzielania dodatkowych informacji - Anna Sobala Inspektor ds. kadr i płac tel. 0 43 6711226

Kierownik
Krzysztof Zawadzki

OGŁOSZENIE O WYNIKU NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Kierownik Gminnej Jednostki Usług Komunalnych, informuje, że w wyniku przeprowadzonego otwartego i konkurencyjnego naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Gminnej Jednostce Usług Komunalnych Sędziejowice - Kolonia 12 , 98-160 Sędziejowice, do zatrudnienia na stanowisku podinspektora ds. komunalnych
wybrana została Pani Paulina Kowalczyk, zam. Grabica 18.

Uzasadnienie wyboru:
Kandydatka spełniła wymagania wskazane w ogłoszeniu. Ukończyła szkołę średnią. Posiada roczne doświadczenie zawodowe pracy w jednostce gospodarki komunalnej i mieszkaniowej


Kierownik
Krzysztof Zawadzki


Sędziejowice, 03 sierpnia 2009 r.

Dokument jpg  Ogłoszenie o konkursie - wielkość 998 kB

Dokument doc  Ogloszenie o wynikach konkursu - wielkość 464 kB

 
Rejestr zmian  
 
Redakcja: Urszula Pasowskahttp://sprawy.e-bip.plIlość odwiedzin: 313346 od 2007-05-10