Urząd Gminy Sędziejowice
Artykuł archiwalny
2009-12-03 13:10:09
Ogłoszenie o zamówieniu
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami oraz pompowni ścieków w miejscowości Bilew wraz z rozbudową sieci wodociągowej rozdzielczej.
RW. 341 / 13 / 09 Data: 03.12.2009 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
„Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami oraz pompowni ścieków w miejscowości Bilew wraz z rozbudową sieci wodociągowej rozdzielczej”.
I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Gmina Sędziejowice
ul. Wieluńska 6
98-160 Sędziejowice
woj. Łódzkie
tel. 043 6771002
faks 043 6771006.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminasedziejowice.pl
II. RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
III. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
III.1 Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami oraz pompowni ścieków w miejscowości Bilew wraz z rozbudową sieci wodociągowej rozdzielczej”.
III.2 Rodzaj zamówienia:
- roboty budowlane.
III.3 Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami oraz pompowni ścieków w miejscowości Bilew wraz z rozbudową sieci wodociągowej rozdzielczej.
Zakres prac:
1. Kanalizacja sanitarna wraz z przyłączami:
- wykonanie kanału grawitacyjnego sanitarnego PVC 200 o łącznej długości 5.000,75m,
- wykonanie rurociągu tłocznego PEHD 90 o łącznej długości 982,10m,
- wykonanie rurociągu tłocznego PEHD 63 o długości 185,90m, - wykonanie przyłączy kanalizacyjnych z rur PVC 160 w ilości 76 szt., - wykonanie budowy 3 przepompowni ścieków.
2. Sieć wodociągowa rozdzielcza:
- wykonanie wodociągu z rur ciśnieniowych kielichowych PVC 110 o długości łącznej 770,99m.
3. Wykonanie przyłączy kablowych NN 0,4kV do pompowni ścieków P1, P2 i P3.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót, sporządzone w oparciu o wyżej wymienioną dokumentację.
Użyte w dokumentacji nazwy własne należy traktować jedynie jako element charakterystyki danego produktu, Wykonawca może zastosować dowolny produkt równoważny
Użyte w dokumentacji nazwy własne należy traktować jedynie jako element charakterystyki danego produktu, Wykonawca może zastosować dowolny produkt równoważny
III.4 Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.23.13.00-8
45.23.24.23-3
45.31.51.00-9
45.23.21.40-2
III.5 Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
- nie.
III.6 Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
- nie.
III.7 Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- nie.
IV. CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 15.10.2010.
V. WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
• Informacja na temat wadium:VI. WARUNKI UDZIAŁU
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 50.000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych zero groszy), wg. zasad określonych w pkt.XII SIWZ.
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oceny spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zamawiający dokona na podstawie przedłożonych dokumentów metodą: spełnia-nie spełnia.
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty:
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda :
- Doświadczenia zawodowego - wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (na przykład referencje lub protokoły końcowego odbioru robót budowlanych) - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ. Wymagane jest wykazanie co najmniej robót określonych w pkt.VIII ust.2 pkt.1 SIWZ.
- Potencjału kadrowego - wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ.
- Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz że są wpisani na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 12 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.) - dotyczy kierownika (ów) budowy. Wymagane jest wykazanie:
- co najmniej jednej osoby uprawnionej do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń i legitymującą się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do samorządowej izby zawodowej architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów;
- co najmniej jednej osoby uprawnionej do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w co najmniej ograniczonym zakresie i legitymującą się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do samorządowej izby zawodowej architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów;
- co najmniej jednej osoby uprawnionej do kierowania robotami w specjalności drogowej w co najmniej ograniczonym zakresie i legitymującą się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do samorządowej izby zawodowej architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów;
3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda:
VII. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA- Informacji banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca, posiada rachunek bankowy potwierdzającej: posiadanie środków finansowych w wysokości odpowiadającej co najmniej 50% wartości proponowanej ceny ofertowej brutto lub posiadanie zdolności kredytowej w takiej wysokości, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.W przypadku gdy do oferty załączona zostanie informacja banku potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wyrażoną kwotą n-cyfrową, Zamawiający uzna kwotę za najniższą w podanym zakresie.
- Polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
- przetarg nieograniczony.
VIII. KRYTERIA OCENY OFERT
- najniższa cena.
VIII.1 Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:
- nie.
IX. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IX.1 Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminasedziejowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Sędziejowice
ul. Wieluńska 6
98 - 160 Sędziejowice.
IX.2 Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
miejsce:
Urząd Gminy Sędziejowice
ul. Wieluńska 6
98 - 160 Sędziejowice
- sekretariat (pok. nr 19)
29.12.2009 r.
do godz.: 10:00,
IX.3 Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).
X. Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
- Projekt jest częściowo finansowany w ramach działania: Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej - objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013..
XI. Ogłoszenie umieszczono w BZP w dniu 03.12.2009 r., pod numerem 230431 – 2009.
Wójt
Jerzy Kotarski
Informacje o artykule
Autor: | Wójt Gminy Sędziejowice |
---|---|
Zredagował(a): | Dariusz Matuszkiewicz |
Data powstania: | 03.12.2009 13:10 |
Data ostatniej modyfikacji: | 03.12.2009 14:01 |
Liczba wyświetleń: | 4818 |
Artykuły archiwalne
Lp. | Tytuł | Data modyfikacji | Zredagował |
---|
Urząd Gminy Sędziejowice