-
Artykuł archiwalny
2010-07-05 11:50:53
Ogłoszenie o zamówieniu
na wykonanie zadania p.n.: „Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 1.710.000,00 zł. z przeznaczeniem na zadanie inwestycyjne pn.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami oraz pompowni ścieków w miejscowości Bilew wraz z rozbudową sieci wodociągowej rozdzielczej”.
Numer ogłoszenia: 194898 - 2010; data zamieszczenia: 05.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Sędziejowice
ul. Wieluńska 6
98-160 Sędziejowice
woj. łódzkie
tel. 43 6771002
faks 43 6771006.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminasedziejowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 1.710.000,00 zł.z przeznaczeniem na zadanie inwestycyjne pn.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami oraz pompowni ścieków w miejscowości Bilew wraz z rozbudową sieci wodociągowej rozdzielczej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w kwocie: 1.710.000,00 PLN (słownie: jeden milion siedemset dziesięć tysięcy złotych zero groszy) z przeznaczeniem na zadanie inwestycyjne pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami oraz pompowni ścieków w miejscowości Bilew wraz z rozbudową sieci wodociągowej rozdzielczej.
2. Kredyt zostanie uruchomiony w transzach:
- lipiec 2010 r. (3 dekada) - 400.000,00 zł.
- wrzesień 2010 r. (3 dekada) - 400.000,00 zł.
- październik 2010 r. (3 dekada) - 910.000,00 zł.
3. W okresie dostępności kredytu Wykonawca pobierze - proporcjonalnie do kwoty uruchamianej transzy kredytu - prowizję płatną po uruchomieniu danej transzy kredytu.
4. Karencja w spłacie kapitału - do dnia 27.02.2011 r.
5.Spłata kapitału kredytu, po upływie karencji, w ostatnim dniu miesiąca, licząc od dnia 28.02.2011 r. do dnia 31.11.2018 r. w ratach, których zestawienie stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Spłata odsetek będzie następowała w ratach miesięcznych - w ostatnim dniu miesiąca od dnia uruchomienia kredytu (lub jego części); Bank każdorazowo powiadomi Zamawiającego najpóźniej na 3 dni robocze przed datą spłaty odsetek.
6. Liczba rat kredytowych - 47 rat.
7. Forma kredytu - kredyt udostępniany będzie poprzez przelanie na rachunek bieżący Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy w Poddębicach o/Łask
Nr konta: 36 9263 0000 0562 1478 2005 0001
8. Waluta - PLN
9. Odsetki będą naliczane tylko od kwoty faktycznego zadłużenia, kredytodawca nie będzie naliczał i pobierał opłat i prowizji bankowej od zaangażowania kredytu tj. salda niewykorzystanej części kredytu.
10. Kredytobiorca nie będzie ponosił dodatkowych opłat i prowizji związanych z wcześniejszą spłatą całości lub części kredytu.
11. Oprocentowanie kredytu liczone według zmiennej stopy procentowej opartej na stawce WIBOR 1M na dzień 09.07.2010 r. plus marża banku (Zamawiający przyjął taką datę tylko dla potrzeb oceny składanych ofert); O każdej zmianie oprocentowania wynikającej ze stopy referencyjnej WIBOR 1M bank powiadomi Zamawiającego w formie pisemnej z podaniem terminu, od którego zmiana będzie obowiązywała.
12. Koszty związane z prowadzeniem rachunku kredytowego oraz wszelkie opłaty związane z obsługą kredytu wykonawca jest zobowiązany wliczyć do marży w taki sposób aby skalkulować i przedstawić jedną stawkę procentową, której wysokość jest wiążąca w całym okresie kredytowania, prowizja jednorazowa liczona jako % od kwoty uruchomionego kredytu.
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu oraz prawo niewykorzystania pełnej kwoty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo do złożenia pisemnego oświadczenia o rezygnacji z dalszego wykorzystania kredytu.
14. W przypadku dokonania wcześniejszej spłaty części kredytu lub jego całości Wykonawca dokona rekalkulacji odsetek za okres obrachunkowy, w którym nastąpiła spłata i poinformuje pisemnie Zamawiającego w ciągu dwóch dni o wysokości odsetek za bieżący okres obrachunkowy.
15. Do celów obliczeń bankowych za rok przyjmuje się 365 dni.
16. Wykonawca (kredytodawca) nie będzie pobierać żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia i obsługi kredytu poza wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
17. Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2018.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· koncesję, zezwolenie lub licencję
· opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
· aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
· aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
· nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Wzór umowy zawierający wszystkie istotne dla Zamawiającego postanowienia wskazane w rozdziale III i VII SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminasedziejowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Sędziejowice
ul. Wieluńska 6
98 - 160 Sędziejowice
pok. nr 9-10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
15.07.2010 godzina 10:00, miejsce:
Urząd Gminy Sędziejowice
ul. Wieluńska 6
98 - 160 Sędziejowice
pokój nr 19 (sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
wz. Wójta
mgr Sławomir Tralewski
Zastępca Wójta
Informacje o artykule
Autor: Wójt Gminy Sędziejowice Zredagował(a): Dariusz Matuszkiewicz Data powstania: 05.07.2010 11:50 Data ostatniej modyfikacji: 05.07.2010 12:31 Liczba wyświetleń: 3185 Artykuły archiwalne
Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował