-
Artykuł archiwalny
2013-09-11 12:43:18
Ogłoszenie o zamówieniu
Zakup i dostawa oleju opałowego w ilości do 158.000 l
Numer ogłoszenia: 368478 - 2013; data zamieszczenia: 11.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Sędziejowice , ul. Wieluńska 6, 98-160 Sędziejowice, woj. łódzkie,
tel. 43 6771002, faks 43 6771006.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminasedziejowice.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa oleju opałowego w ilości do 158.000 l.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: /Zakup i dostawa oleju opałowego w ilości do 158.000 l./ o wartości opałowej średniej nie mniejszej niż 42MJ/kg, zawartości siarki palnej nie więcej niż 0,1 %.
2. Termin realizacji zamówienia od 10.11.2013 r. do 30.04.2015 r. w dostawach, każda w ilości od 2 500 do 8 000 1.
3. Dostawy realizowane będą w ciągu 48 godzin po złożeniu faxem zapotrzebowania przez Zamawiającego, środkiem transportu Wykonawcy.
4. Miejscem dostawy jest:
1) Urząd Gminy w Sędziejowicach - ul. Wieluńska 6, 98-160 Sędziejowice
- do 18.000 l - sezon 2011/2012,
- do 25.000 l - sezon 2012/2013.
2) Zespół Szkół Ogólnokształcących w Sędziejowicach, ul. Powstańców 1863r., 98 - 160 Sędziejowice - do 40.000 l / sezon.
3) Zespół Szkół w Marzeninie - ul. Łaska 7, Marzenin, 98-160 Sędziejowice - do 16.000 l / sezon.
5. Zamawiający na podstawie Art 36 ust.5 ustawy PZP nie wyraża zgody na udział podwykonawców w realizacji zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych zero groszy )
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności, gdy Wykonawca przedstawi aktualną koncesję udzieloną przez Prezesa Regulacji Energetyki na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, stanowiącymi przedmiot zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna z uwzględnieniem treści art. 22 ust. 5 ustawy PZP
-
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- W zakresie wiedzy i doświadczenia
Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań. Ocena spełnienia tego
warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty
złożone przez wykonawcę metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna z
uwzględnieniem treści art. 22 ust. 5 ustawy PZP
- W zakresie wiedzy i doświadczenia
Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań. Ocena spełnienia tego
warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty
złożone przez wykonawcę metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna z
uwzględnieniem treści art. 22 ust. 5 ustawy PZP
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
amawiający uzna za spełniony warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że będzie dysponował w trakcie realizacji zamówienia urządzeniami dystrybucyjnymi - autocysternami w ilości co najmniej 2 szt. posiadającymi, dla zamontowanych na nich instalacji pomiarowych do paliw ciekłych, aktualną legalizację Urzędu Miar. Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna z uwzględnieniem treści art. 22 ust. 5 ustawy PZP
-
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- W zakresie osób zdolnych do wykonania
zamówieni Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań. Ocena
spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w
oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę metodą warunku granicznego -
spełnia/niespełna z uwzględnieniem treści art. 22 ust. 5 ustawy PZP
- W zakresie osób zdolnych do wykonania
zamówieni Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań. Ocena
spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w
oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę metodą warunku granicznego -
spełnia/niespełna z uwzględnieniem treści art. 22 ust. 5 ustawy PZP
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna z uwzględnieniem treści art. 22 ust. 5 ustawy PZP
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1 do SIWZ,
2) dowód wniesienia wadium w formie niepieniężnej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeżeli konieczność dokonania takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - np. w przypadku zmiany stawek podatku VAT lub innych opłat paliwowych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminasedziejowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Sędziejowicach, ul. Wieluńska 6, 98 - 160 Sędziejowice, pokój nr 9-10 w godzinach pracy tj., 7:30 - 15:30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
23.09.2013 godzina 10:00,
miejsce: Urząd Gminy w Sędziejowicach, ul. Wieluńska 6, 98 - 160 Sędziejowice, - sekretariat (pokój nr 19).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt
Jerzy Kotarski
- Wszyscy uczestnicy postępowania -
RW.VI.271.12.2013 Data: 19.09.2013 r.
Dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr RW.VI.271.12.2013 w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.: „Zakup i dostawa oleju opałowego w ilości do 158.000 l ".
ZMIANA TREŚCI SIWZ
Na mocy art.38, ust.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz., 759 ze zm.) Zamawiający - Gmina Sędziejowice, dokonuje zmiany treści SIWZ w punkcie 1, Działu XVI. Opis sposobu obliczania ceny - SIWZ, poprzez zmianę zapisu:
jest:
„Wykonawca sporządzając ofertę określi w niej cenę netto 1 litra oleju w temperaturze referencyjnej 15°C stosowaną przez niego w dniu 13.05.2013 r.".
winno być:
„Wykonawca sporządzając ofertę określi w niej cenę netto 1 litra oleju w temperaturze referencyjnej 15°C stosowaną przez niego w dniu 18.09.2013 r.".
Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian.
Wójt
Jerzy Kotarski
Informacje o artykule
Autor: Wójt Gminy Sędziejowice Zredagował(a): Dariusz Matuszkiewicz Data powstania: 11.09.2013 12:43 Data ostatniej modyfikacji: 19.09.2013 09:25 Liczba wyświetleń: 3217 Artykuły archiwalne
Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował 1 Ogłoszenie o zamówieniu 13.09.2013 09:31 Dariusz Matuszkiewicz