Urząd Gminy Sędziejowice
Artykuł archiwalny
2013-11-22 13:37:50
Ogłoszenie o zamówieniu
UBEZPIECZENIE GMINY SĘDZIEJOWICE W LATACH 2014 - 2016
UBEZPIECZENIE GMINY SĘDZIEJOWICE W LATACH 2014 - 2016Numer ogłoszenia: 479930 - 2013;
data zamieszczenia: 22.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Sędziejowice,
ul. Wieluńska 6,
98-160 Sędziejowice,
woj. łódzkie, tel. 43 6771002, faks 43 6771006.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminasedziejowice.eu
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
UBEZPIECZENIE GMINY SĘDZIEJOWICE W LATACH 2014 - 2016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na ubezpieczeniu Gminy Sędziejowice w latach 2014 - 2016.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Dziale II. SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Dziale II. SIWZ.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
-
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania doubezpieczeń związanych ze zwiększeniem posiadanego majątku lub koniecznością przywrócenia majątku do stanu sprzed szkody na zasadach określonych w paragrafie 6 Istotnych postanowień umowy o udzielenie zamówienia.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia
wadium na zasadach i w formie określonej w punkcie 9 SIWZ - Wadium i
zabezpieczenie należytego wykonania umowy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności, gdy Wykonawca wykaże, że jest uprawniony do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski w zakresie ubezpieczeń Działu II załącznika do Ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. 2013, poz. 950 z późn. zm.), w zakresie nie mniejszym niż opisany w SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna z uwzględnieniem treści art. 22 ust. 5 ustawy PZP
-
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna z uwzględnieniem treści art. 22 ust. 5 ustawy PZP
-
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna z uwzględnieniem treści art. 22 ust. 5 ustawy PZP
-
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna z uwzględnieniem treści art. 22 ust. 5 ustawy PZP
-
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna z uwzględnieniem treści art. 22 ust. 5 ustawy PZP
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1
USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków,
o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTYIII.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz oferty, zgodnie z Załącznikiem nr 1 - Dział I. Rozdział
2. SIWZ, podpisany przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela.
2) Załącznik do formularza oferty /szczegółowa kalkulacja oferty/, zgodnie z Załącznikiem nr 2 - Dział I. Rozdział 2. SIWZ, podpisany przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela.
3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
4) W przypadku, kiedy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Załącznik do formularza oferty /szczegółowa kalkulacja oferty/, zgodnie z Załącznikiem nr 2 - Dział I. Rozdział 2. SIWZ, podpisany przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela.
3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
4) W przypadku, kiedy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminasedziejowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Sędziejowicach, ul. Wieluńska 6,
98 - 160 Sędziejowice, pokój nr 9-10 w godzinach pracy tj., 7:30 - 15:30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
06.12.2013 godzina 10:00,
miejsce: Urząd Gminy w Sędziejowicach, ul. Wieluńska 6, 98 - 160 Sędziejowice, - sekretariat (pokój nr 19.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Sędziejowicach, ul. Wieluńska 6,
98 - 160 Sędziejowice, pokój nr 9-10 w godzinach pracy tj., 7:30 - 15:30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
06.12.2013 godzina 10:00,
miejsce: Urząd Gminy w Sędziejowicach, ul. Wieluńska 6, 98 - 160 Sędziejowice, - sekretariat (pokój nr 19.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA:
Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Dziale II. SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA:
Ubezpieczenie pojazdów użytkowanych przez Gminę Sędziejowice.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Dziale II. SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Wójt
Jerzy Kotarski
- Wszyscy
uczestnicy postępowania -
RW.VI.271.14.2013 Data: 25.11.2013 r.
Dot.: postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego nr RW.VI.271.14.2013 w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie
pn.: „Ubezpieczenie
Gminy Sędziejowice w latach 2014 - 2016".
ZMIANA
TREŚCI SIWZ
Na mocy art.38, ust.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004
r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz., 907 ze zm.) w imieniu
Zamawiającego - Gminy Sędziejowice informuję, iż dokonuję zmiany treści SIWZ w
Dziale IV - Informacje do oceny ryzyka, pkt.1 - Informacja o szkodowości,
która polega na zmianie brzmienia pkt.1, wg załączonych tabel dotyczących:
- Szkodowości z ubezpieczeń majątkowych,- Szkodowości z ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej,
- Szkodowości z ubezpieczeń komunikacyjnych.
Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian.
Wójt
Jerzy Kotarski
- Wszyscy
uczestnicy postępowania -
RW.VI.271.14.2013 Data: 27.11.2013 r.
Dot.: postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego nr RW.VI.271.14.2013 w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie
pn.: „Ubezpieczenie
Gminy Sędziejowice w latach 2014 - 2016".
ZMIANA
TREŚCI SIWZ
Na mocy art.38, ust.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004
r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz., 907 ze zm.) w imieniu
Zamawiającego - Gminy Sędziejowice informuję, iż dokonuję zmiany treści SIWZ w
Dziale IV - Informacje do oceny ryzyka, pkt.1 - Informacja o szkodowości,
która polega na zmianie brzmienia pkt.1, wg załączonych tabel dotyczących:
- Szkodowości z ubezpieczeń majątkowych,- Szkodowości z ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej,
Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian.
Wójt
Jerzy Kotarski
RW.VI.271.14.2013 Data: 04.12.2013 r.
W odpowiedzi na pytania
dotyczące postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na
zadanie pod nazwą „Ubezpieczenie Gminy Sędziejowice w latach 2014-2016" udzielam odpowiedzi:
Pytanie nr 1
Wnioskujemy o dodanie do pkt. 5.1 Ubezpieczeniem nie są objęte jedynie szkody, kolejnych podpunktów w brzmieniu:
§ polegające na uszkodzeniu silnika wskutek zassania wody podczas jego pracy lub próby uruchomienia silnika w warunkach stwarzających takie zagrożenie
§ powstałe w pojazdach czynnie uczestniczących w akcjach protestacyjnych, blokadach dróg
§ polegające na kradzieży przyjętego do ubezpieczenia sprzętu audiofonicznego i audiowizualnego posiadającego zdejmowany panel czołowy, w przypadku gdy nie zostanie on zwrócony do Ubezpieczyciela
§ powstałe w pojeździe stanowiącym własność innej osoby niż wymieniona jako właściciel w dokumencie ubezpieczenia, z zastrzeżeniem sytuacji gdy prawo własności pojazdu przeszło na jego Użytkownika+
Pytanie nr 1
Wnioskujemy o dodanie do pkt. 5.1 Ubezpieczeniem nie są objęte jedynie szkody, kolejnych podpunktów w brzmieniu:
§ polegające na uszkodzeniu silnika wskutek zassania wody podczas jego pracy lub próby uruchomienia silnika w warunkach stwarzających takie zagrożenie
§ powstałe w pojazdach czynnie uczestniczących w akcjach protestacyjnych, blokadach dróg
§ polegające na kradzieży przyjętego do ubezpieczenia sprzętu audiofonicznego i audiowizualnego posiadającego zdejmowany panel czołowy, w przypadku gdy nie zostanie on zwrócony do Ubezpieczyciela
§ powstałe w pojeździe stanowiącym własność innej osoby niż wymieniona jako właściciel w dokumencie ubezpieczenia, z zastrzeżeniem sytuacji gdy prawo własności pojazdu przeszło na jego Użytkownika+
Odpowiedź:
Zamawiający dodaje do pkt 5.1. Sekcji VC następujące
podpunkty:
5.1.20. polegające na uszkodzeniu silnika wskutek zassania wody podczas jego pracy lub próby uruchomienia silnika w warunkach stwarzających takie zagrożenie;
5.1.21. powstałe w pojazdach czynnie uczestniczących w akcjach protestacyjnych, blokadach dróg;
5.1.22. polegające na kradzieży przyjętego do ubezpieczenia sprzętu audiofonicznego i audiowizualnego posiadającego zdejmowany panel czołowy, w przypadku gdy nie zostanie on zwrócony do Ubezpieczyciela;
5.1.20. polegające na uszkodzeniu silnika wskutek zassania wody podczas jego pracy lub próby uruchomienia silnika w warunkach stwarzających takie zagrożenie;
5.1.21. powstałe w pojazdach czynnie uczestniczących w akcjach protestacyjnych, blokadach dróg;
5.1.22. polegające na kradzieży przyjętego do ubezpieczenia sprzętu audiofonicznego i audiowizualnego posiadającego zdejmowany panel czołowy, w przypadku gdy nie zostanie on zwrócony do Ubezpieczyciela;
Pytanie nr 2
Wnioskujemy o dodanie do pkt. 6.5 zapisu: (...) dotyczy
pojazdów o wartości do 300 000 PLN
Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody na proponowaną zmianę.
Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody na proponowaną zmianę.
Pytanie nr 3
Wnioskujemy o wykreślenie pkt. 7.1.3 w brzmieniu:
Odszkodowanie za szkodę całkowitą będzie wypłacane w kwocie odpowiadającej
wartości rynkowej pojazdu w dniu szkody pomniejszonej o wartość pozostałości,
przy czym wartość potrącenia nie może przekroczyć 35% wartości rynkowej pojazdu
z dnia szkody, jednak suma odszkodowania i wartość sprzedanych pozostałości nie
może przekroczyć wartości pojazdu z dnia szkody.
Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody na proponowaną zmianę.
Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody na proponowaną zmianę.
Pytanie nr
4
Wnioskujemy o wykreślenie pkt. 8 oraz ppkt. 8.1 i 8.2 w brzmieniu:
8. Postanowienia dotyczące sumy uzupełniającej
8.1. W odniesieniu do pojazdów, których wycena nie jest możliwa w systemie Info- Expert lub Audatex i ich wyposażenia standardowego i dodatkowego w zakresie autocasco i kradzieży ustanawia się uzupełniającą sumę ubezpieczenia. Uzupełniająca suma ubezpieczenia zostaje ustanowiona na wypadek, gdy wartość rynkowa pojazdu w dniu szkody będzie wyższa niż suma ubezpieczenia lub gdy wyposażenie nie zostanie zgłoszone w chwili zgłoszenia pojazdu do ubezpieczenia. W opisanej powyżej sytuacji Ubezpieczyciel będzie odpowiadał do wartości rynkowej pojazdu wraz z wyposażeniem standardowym i dodatkowym uzupełniając wartość odszkodowania z uzupełniającej sumy ubezpieczenia i nie będzie stosował zasady proporcji przy wypłacie odszkodowania. Uzupełniająca suma ubezpieczenia ulega redukcji o kwotę wypłaconego uzupełnienia.
8.2. Uzupełniająca suma ubezpieczenia w odniesieniu do wszystkich ubezpieczonych pojazdów, które uległy szkodzie wynosi 30 000,00 zł w każdym rocznym okresie ubezpieczenia.
Odpowiedź:Wnioskujemy o wykreślenie pkt. 8 oraz ppkt. 8.1 i 8.2 w brzmieniu:
8. Postanowienia dotyczące sumy uzupełniającej
8.1. W odniesieniu do pojazdów, których wycena nie jest możliwa w systemie Info- Expert lub Audatex i ich wyposażenia standardowego i dodatkowego w zakresie autocasco i kradzieży ustanawia się uzupełniającą sumę ubezpieczenia. Uzupełniająca suma ubezpieczenia zostaje ustanowiona na wypadek, gdy wartość rynkowa pojazdu w dniu szkody będzie wyższa niż suma ubezpieczenia lub gdy wyposażenie nie zostanie zgłoszone w chwili zgłoszenia pojazdu do ubezpieczenia. W opisanej powyżej sytuacji Ubezpieczyciel będzie odpowiadał do wartości rynkowej pojazdu wraz z wyposażeniem standardowym i dodatkowym uzupełniając wartość odszkodowania z uzupełniającej sumy ubezpieczenia i nie będzie stosował zasady proporcji przy wypłacie odszkodowania. Uzupełniająca suma ubezpieczenia ulega redukcji o kwotę wypłaconego uzupełnienia.
8.2. Uzupełniająca suma ubezpieczenia w odniesieniu do wszystkich ubezpieczonych pojazdów, które uległy szkodzie wynosi 30 000,00 zł w każdym rocznym okresie ubezpieczenia.
Zamawiający nie wyraża zgody na proponowaną zmianę.
Pytanie nr 5
Wnioskujemy o zmianę zapisów w ppkt 9.1.1 na: w samochodach osobowych i ciężarowych w
karoserii pojazdów osobowych o wartości do 9 999 zł nie będą wymagane
zabezpieczenia przeciwkradzieżowe.
Odpowiedź:
Zamawiający zmienia zapis pkt 9.1. Sekcji VC, który otrzymuje brzmienie:
9.1. w odniesieniu do pojazdów fabrycznie nowych ustala się wymóg stosowania zabezpieczeń przeciwkradzieżowych:
9.1.1. w samochodach osobowych i ciężarowych w karoserii pojazdów osobowych o wartości do 10 000 zł nie będą wymagane zabezpieczenia przeciwkradzieżowe.
9.1.2. w samochodach osobowych i ciężarowych w karoserii pojazdów osobowych o wartości od 10 001 zł do 50 000 zł będzie wymagane jedno zabezpieczenie przeciwkradzieżowe mechaniczne lub elektroniczne,
Odpowiedź:
Zamawiający zmienia zapis pkt 9.1. Sekcji VC, który otrzymuje brzmienie:
9.1. w odniesieniu do pojazdów fabrycznie nowych ustala się wymóg stosowania zabezpieczeń przeciwkradzieżowych:
9.1.1. w samochodach osobowych i ciężarowych w karoserii pojazdów osobowych o wartości do 10 000 zł nie będą wymagane zabezpieczenia przeciwkradzieżowe.
9.1.2. w samochodach osobowych i ciężarowych w karoserii pojazdów osobowych o wartości od 10 001 zł do 50 000 zł będzie wymagane jedno zabezpieczenie przeciwkradzieżowe mechaniczne lub elektroniczne,
9.1.3. w samochodach osobowych i ciężarowych w karoserii pojazdów
osobowych o wartości powyżej 50 001,00 zł będą wymagane dwa niezależne
zabezpieczenia przeciwkradzieżowe.
9.1.4. w samochodach osobowych i ciężarowych w karoserii pojazdów osobowych o wartości powyżej 100 001 zł dwa samodzielne, odmiennego rodzaju zabezpieczenia przeciwkradzieżowe, z których przynajmniej jedno musi włączać się samoczynnie po zamknięciu pojazdu w sposób przewidziany w jego konstrukcji
9.1.5. w samochodach ciężarowych o ładowności powyżej 800 kg i nie więcej niż 2,5 tony, autobusów i pojazdów kempingowych o wartości powyżej 50 000 PLN będzie wymagane jedno samodzielnego zabezpieczenia przeciwkradzieżowego.
9.1.6. w samochodach ciężarowych o ładowności powyżej 2,5 tony, ciągników siodłowych i balastowych o wartości powyżej 100 000 PLN będzie wymagane jednego samodzielnego zabezpieczenia przeciwkradzieżowego, które włącza się samoczynnie po zamknięciu pojazdu w sposób przewidziany w jego konstrukcji
9.1.4. w samochodach osobowych i ciężarowych w karoserii pojazdów osobowych o wartości powyżej 100 001 zł dwa samodzielne, odmiennego rodzaju zabezpieczenia przeciwkradzieżowe, z których przynajmniej jedno musi włączać się samoczynnie po zamknięciu pojazdu w sposób przewidziany w jego konstrukcji
9.1.5. w samochodach ciężarowych o ładowności powyżej 800 kg i nie więcej niż 2,5 tony, autobusów i pojazdów kempingowych o wartości powyżej 50 000 PLN będzie wymagane jedno samodzielnego zabezpieczenia przeciwkradzieżowego.
9.1.6. w samochodach ciężarowych o ładowności powyżej 2,5 tony, ciągników siodłowych i balastowych o wartości powyżej 100 000 PLN będzie wymagane jednego samodzielnego zabezpieczenia przeciwkradzieżowego, które włącza się samoczynnie po zamknięciu pojazdu w sposób przewidziany w jego konstrukcji
Pytanie nr 6
Wnioskujemy o zmianę zapisów w ppkt 9.1.2 na: w
samochodach osobowych i ciężarowych w karoserii pojazdów osobowych o wartości
od 10 000 zł do 50 000 zł będzie wymagane jedno zabezpieczenie
przeciwkradzieżowe mechaniczne lub elektroniczne.
Odpowiedź
Odpowiedź w pytaniu nr 5
Odpowiedź
Odpowiedź w pytaniu nr 5
Pytanie nr 7
Wnioskujemy o zmianę zapisów w ppkt 9.1.3 na: w samochodach osobowych i ciężarowych w
karoserii pojazdów osobowych o wartości od 50 001 zł do 100 000 zł będą
wymagane dwa samodzielne, odmiennego
rodzaju zabezpieczenia przeciwkradzieżowe.
Odpowiedź:
Odpowiedź w pytaniu nr 5
Odpowiedź:
Odpowiedź w pytaniu nr 5
Pytanie nr 8
Wnioskujemy o dodanie do pkt. 9.1 Ubezpieczeniem nie są
objęte jedynie szkody, kolejnych podpunktów w brzmieniu:
§ w samochodach osobowych i ciężarowych w karoserii pojazdów osobowych o wartości powyżej 100 001 zł dwa samodzielne, odmiennego rodzaju zabezpieczenia przeciwkradzieżowe, z których przynajmniej jedno musi włączać się samoczynnie po zamknięciu pojazdu w sposób przewidziany w jego konstrukcji
§ w samochodach ciężarowych o ładowności powyżej 800 kg i nie więcej niż 2,5 tony, autobusów i pojazdów kempingowych o wartości powyżej 50 000 PLN będzie wymagane jedno samodzielnego zabezpieczenia przeciwkradzieżowego.
§ w samochodach ciężarowych o ładowności powyżej 2,5 tony, ciągników siodłowych i balastowych o wartości powyżej 100 000 PLN będzie wymagane jednego samodzielnego zabezpieczenia przeciwkradzieżowego, które włącza się samoczynnie po zamknięciu pojazdu w sposób przewidziany w jego konstrukcji.
Odpowiedź:§ w samochodach osobowych i ciężarowych w karoserii pojazdów osobowych o wartości powyżej 100 001 zł dwa samodzielne, odmiennego rodzaju zabezpieczenia przeciwkradzieżowe, z których przynajmniej jedno musi włączać się samoczynnie po zamknięciu pojazdu w sposób przewidziany w jego konstrukcji
§ w samochodach ciężarowych o ładowności powyżej 800 kg i nie więcej niż 2,5 tony, autobusów i pojazdów kempingowych o wartości powyżej 50 000 PLN będzie wymagane jedno samodzielnego zabezpieczenia przeciwkradzieżowego.
§ w samochodach ciężarowych o ładowności powyżej 2,5 tony, ciągników siodłowych i balastowych o wartości powyżej 100 000 PLN będzie wymagane jednego samodzielnego zabezpieczenia przeciwkradzieżowego, które włącza się samoczynnie po zamknięciu pojazdu w sposób przewidziany w jego konstrukcji.
Odpowiedź w pytaniu nr 5
Pytanie nr 9
Prosimy
o uzupełnienie danych (r. budowy, konstrukcja ścian, dachu, pokrycie dachu,
zabezpieczenia p.poż. i p.kradzieżowe) w tabeli wykaz budynków na str. 84-88
siwz.
Odpowiedź
Zamawiający uzupełnił Wykaz budynków o dostępne dane.
Odpowiedź
Zamawiający uzupełnił Wykaz budynków o dostępne dane.
Pytanie nr 10
Prosimy o wykaz budowli
Odpowiedź:
Zamawiający zamieszcza wykaz budowli:
L.p. |
Nazwa |
Wartość |
1 |
Centrum
i Plac Różany Marzenin |
207 692,36 zł |
2 |
Chodnik
w m.Brzeski |
764,00 zł |
3 |
Chodnik,parking,plac_Sędziejowic
e |
170 461,54 zł |
4 |
Chodnik-S-ce
ul.Leśna |
27 550,40 zł |
5 |
Chodnik-S-ce
ul.Powstańców 1863r. |
39 759,00 zł |
6 |
Chodnik-S-ce
ul.Wieluńska.Łódzka |
37 443,00 zł |
7 |
Droga
doj.Grabia l-Grabia Ill-Przymiłów |
43 503,37 zł |
8 |
Droga
dojazdowa w m.Sędziejowice Kol. |
406 543,47 zł |
9 |
Droga
wew.dojaz.Sę-ce ul. Krótka |
499 852,66 zł |
10 |
Droga
wew. dojazd owa Żagliny-Krzewina |
586 131,85 zł |
11 |
Hydrofor,pompa-ośr.zdrowia-Marz
enin |
2 220,70 zł |
12 |
Oczyszczalnia
scieków-Marzenin |
5 598 649,45 zł |
13 |
Sieć
kanalizacji sanitarnej w Bilewie |
3 131 612,56 zł |
14 |
Sieć
wodociągową Podule |
3 033,44 zł |
16 |
Studnia
- ośr.zdrowia-Marzenin |
2 072,60 zł |
17 |
Wodociąg-ośr.zdrowia
- Sędziejowice |
742,90 zł |
18 |
Stacja
uzdatniania wody-Siedlce |
429 935,96 zł |
19 |
Hydrofornia
+ wodoc. Sędziejowice |
133 912,24 zł |
20 |
Stacja
uzdatniania wody |
1 449 558,19 zł |
21 |
Oczyszczalnia
Sędziejowice |
778 563,54 zł |
22 |
Stadion |
185 217,20 zł |
23 |
Pompownia
wody Żagliny |
122 500,19 zł |
24 |
Ogrodzenie
przy ZS w Marzeninie |
11 500,01 zł |
25 |
Boisko
przy ZS w Marzeninie |
564 443,04 zł |
26 |
Dziedziniec
przed ZS w Marzeninie |
33 193,63 zł |
27 |
Budynki
gospodarcze |
17019,00 zł |
28 |
Śmietniki |
1798,00 zł |
29 |
Ogrodzenia |
15713,65 zł |
30 |
Wiaty |
3498,00 zł |
31 |
Parking |
53750,00 zł |
32 |
Ogród
botaniczny |
49498,00 zł |
33 |
Miasteczko
ruchu drogowego |
11156,00 zł |
34 |
Droga
wewnętrzna i wyjazdowa |
116335,00 zł |
Pytanie nr 11
Prosimy o podanie sum ubezpieczenia poszczególnych budynków/budowli
Odpowiedź:
Odpowiedź w pytaniu nr 10
Pytanie nr 12
Prosimy
o opis zabezpieczeń p.przepięciowych sprzętu elektronicznego oraz maszyn,
aparatów i urządzeń zawierających elektroniczne podzespoły
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że zabezpieczenia p. przepięciowe sprzętu elektronicznego oraz maszyn, aparatów i urządzeń zawierających elektroniczne podzespoły jest zgodna z wymogami producenta.
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że zabezpieczenia p. przepięciowe sprzętu elektronicznego oraz maszyn, aparatów i urządzeń zawierających elektroniczne podzespoły jest zgodna z wymogami producenta.
Pytanie nr 13
Prosimy
o potwierdzenie, że wszystkie zabezpieczenia przeciwpożarowe i przeciwkradzieżowe są czynne i należycie
konserwowane.
Odpowiedź:
Zamawiający potwierdza, że wszystkie zabezpieczenia przeciwpożarowe i przeciwkradzieżowe są czynne i należycie konserwowane
Odpowiedź:
Zamawiający potwierdza, że wszystkie zabezpieczenia przeciwpożarowe i przeciwkradzieżowe są czynne i należycie konserwowane
Pytanie nr 14
Prosimy
o potwierdzenie, że obiekty wyposażono w gaśnice, hydranty oraz inne urządzenia
przeciwpożarowe zgodnie z obowiązującymi normatywami, sprzęt i urządzenia
poddawane są okresowej konserwacji i przeglądom stanu technicznego
potwierdzających ich sprawność, zgodnie z zaleceniami producenta, nie rzadziej
jednak niż raz w roku.
Odpowiedź:
Zamawiający potwierdza, że obiekty wyposażono w gaśnice, hydranty oraz inne urządzenia przeciwpożarowe zgodnie z obowiązującymi normatywami, sprzęt i urządzenia poddawane są okresowej konserwacji i przeglądom stanu technicznego potwierdzających ich sprawność, zgodnie z zaleceniami producenta, nie rzadziej jednak niż raz w roku.
Odpowiedź:
Zamawiający potwierdza, że obiekty wyposażono w gaśnice, hydranty oraz inne urządzenia przeciwpożarowe zgodnie z obowiązującymi normatywami, sprzęt i urządzenia poddawane są okresowej konserwacji i przeglądom stanu technicznego potwierdzających ich sprawność, zgodnie z zaleceniami producenta, nie rzadziej jednak niż raz w roku.
Pytanie nr 15
Prosimy
o podanie informacji na temat częstotliwości archiwizacji danych w formie
elektronicznej na zapasowych kopiach oraz miejsca ich przechowywania.
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że archiwizacja danych odbywa się w cyklach miesięcznych. Dane są przechowywane na dyskach zewnętrznych, w siedzibie Zamawiającego oraz poszczególnych jednostek podległych.
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że archiwizacja danych odbywa się w cyklach miesięcznych. Dane są przechowywane na dyskach zewnętrznych, w siedzibie Zamawiającego oraz poszczególnych jednostek podległych.
Pytanie nr 16
Prosimy o szczegółowy wykaz ubezpieczanego sprzętu
elektronicznego z podziałem na jednostki z określeniem rodzaju sprzętu, roku
produkcji, wartości jednostkowej. W przypadku brak wykazu na etapie
przetargowym prosimy o podanie struktury wiekowej sprzętu do 5 lat, w
przedziale 5-8 lat i powyżej oraz z jakiego roku pochodzi najstarszy sprzęt
i jaka jest jego wartość?
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że na wniosek udostępni wykaz sprzętu Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana w przetargu.
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że na wniosek udostępni wykaz sprzętu Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana w przetargu.
Pytanie nr 17
Prosimy
o podanie rodzaju maszyn, aparatów i urządzeń zawierających elektroniczne podzespoły
i wykazu tego mienia z rokiem produkcji.
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że na wniosek udostępni wykaz sprzętu Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana w przetargu.
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że na wniosek udostępni wykaz sprzętu Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana w przetargu.
Pytanie nr 18
Prosimy
o potwierdzenie, iż w żadnej ze zgłoszonych do ubezpieczenia lokalizacji
począwszy od 1997 r. nie wystąpiły szkody powodziowe w innym wypadku prosimy o
wskazanie lokalizacji dotkniętych tego typu szkodami i wartości tych szkód.
Odpowiedź:
Zamawiający potwierdza, że w żadnej ze zgłoszonych do ubezpieczenia lokalizacji począwszy od 1997 r. nie wystąpiły szkody powodziowe w innym wypadku prosimy o wskazanie lokalizacji dotkniętych tego typu szkodami i wartości tych szkód.
Odpowiedź:
Zamawiający potwierdza, że w żadnej ze zgłoszonych do ubezpieczenia lokalizacji począwszy od 1997 r. nie wystąpiły szkody powodziowe w innym wypadku prosimy o wskazanie lokalizacji dotkniętych tego typu szkodami i wartości tych szkód.
Pytanie nr 19
Prosimy
o wskazanie lokalizacji oraz łącznej wartości mienia w nich się znajdujących
tj. wartość budynku, wyposażenia, środków obrotowych itp. znajdujących się na
obszarach szczególnego zagrożenia powodzią w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca
2001 r. Prawo wodne, jak też i
potwierdzenia, iż budynki te zostały wykonane w technologii uwzględniającej
zagrożenia związane z wodami powodziowymi i niesionymi.
Odpowiedź
Zamawiający informuje, że nie posiada mienia znajdującego się na obszarach szczególnego zagrożenia powodzią. Informacja dotycząca technologii wykonania budynków została podane w części Dane dotyczące oceny ryzyka.
Odpowiedź
Zamawiający informuje, że nie posiada mienia znajdującego się na obszarach szczególnego zagrożenia powodzią. Informacja dotycząca technologii wykonania budynków została podane w części Dane dotyczące oceny ryzyka.
Pytanie nr 20
Prosimy
o uszczegółowienie informacji o szkodowości „szkoda po szkodzie" z
następującymi informacjami:
· data zdarzenia
· data zgłoszenia
· Kwota wypłaty
· Kwota rezerwy
· Przyczyna szkody/ okoliczności powstania
· w OC identyfikacja (osobowa, rzeczowa) + na czym polegała
Odpowiedź nr 21
Zamawiający podaje szczegółowe informacje na temat szkód:
· data zdarzenia
· data zgłoszenia
· Kwota wypłaty
· Kwota rezerwy
· Przyczyna szkody/ okoliczności powstania
· w OC identyfikacja (osobowa, rzeczowa) + na czym polegała
Odpowiedź nr 21
Zamawiający podaje szczegółowe informacje na temat szkód:
Pytanie nr 22
Prosimy o informację na temat szkodowości za ostatnie 3 lata w elektronicznych podzespołach maszyn, urządzeń i aparatów
Odpowiedź:
Informacja w pytaniu nr 21
Pytanie nr 23
W Ubezpieczeniu Odpowiedzialności Cywilnej prosimy o podanie informacji czy dotychczasowa podana szkodowość uwzględnia franszyzy, jeśli tak to jakie i w jakiej wysokości?
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że franszyzy w dotychczasowych umowach były w wysokościach analogicznych do opisanych w SIWZ.
Pytanie nr 24
Prosimy o wykaz planowanych imprez w tym masowych.
Odpowiedź
Zamawiający planuje następujące imprezy: Impreza dwudniowa, cykliczna - Dożynki gminne - wrzesień. Zamawiający informuje, że w okresie następnych trzech lat, oprócz imprez zaplanowanych jest możliwość, że będą zorganizowane również imprezy, które nie są zaplanowane w dniu udzielania odpowiedzi na pytania Wykonawców.
Pytanie nr 25
W Dziale II Rozdziale 1 prosimy o:
dopisanie w pkt. 4.4 na końcu zdania „oraz sum ubezpieczenia przyjętych w systemie pierwszego ryzyka"
Odpowiedź
Zamawiający zmienia zapis pkt 4.4., który otrzymuje brzmienie: „Postanowienie określone w pkt. 4.3 nie ma zastosowania w odniesieniu do poszczególnych limitów odpowiedzialności w ubezpieczeniu mienia od wszystkich ryzyk Sekcja II oraz limitów określonych w Sekcji II A oraz sum ubezpieczenia przyjętych w systemie pierwszego ryzyka"
Pytanie nr 26
dopisanie w pkt. 4.6 na końcu zdania „oraz sum ubezpieczenia NNW członków OSP - Sekcja IV"
Odpowiedź
Zamawiający zmienia zapis pkt 4.6., który otrzymuje brzmienie: „Postanowienie określone w pkt. 4.3 nie ma zastosowania w odniesieniu do limitów w ubezpieczeniu AC/KR/Ass oraz sum ubezpieczenia NNW członków OSP - Sekcja IV."
Pytanie nr 27
dopisanie w pkt. 5.9 „z zastrzeżeniem art. 816 KC"
Odpowiedź
Zamawiający zmienia zapis pkt 5.9., który otrzymuje brzmienie: „Ubezpieczyciel gwarantuje niezmienność stawek określonych w ofercie w czasie obowiązywania Umowy generalnej ubezpieczenia z zastrzeżeniem art. 816 kc"
Pytanie nr 28
wykreślenie w pkt. 12.2 współpracowników
Odpowiedź
Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę zapisu.
Pytanie nr 29
W Dziale II Rozdziale 1 Sekcji II prosimy o:
zmianę w pkt. 2.1 że dotyczy wzrostu wartości, który nastąpił w okresie ubezpieczenia.
Odpowiedź
Zamawiający informuje, że zapis pkt 2.1. dotyczy zmiana następujących w okresie ubezpieczenia z zastrzeżeniem pkt 2.2.
Informacje o artykule
Autor: | Dariusz Matuszkiewicz |
---|---|
Zredagował(a): | Dariusz Matuszkiewicz |
Data powstania: | 22.11.2013 13:37 |
Data ostatniej modyfikacji: | 04.12.2013 15:19 |
Liczba wyświetleń: | 3022 |
Artykuły archiwalne
Lp. | Tytuł | Data modyfikacji | Zredagował |
---|---|---|---|
1 | Ogłoszenie o zamówieniu | 04.12.2013 15:04 | Dariusz Matuszkiewicz |
2 | Ogłoszenie o zamówieniu | 27.11.2013 10:39 | Dariusz Matuszkiewicz |
3 | Ogłoszenie o zamówieniu | 25.11.2013 16:25 | Dariusz Matuszkiewicz |
4 | Ogłoszenie o zamówieniu | 22.11.2013 13:38 | Dariusz Matuszkiewicz |
Urząd Gminy Sędziejowice