Urząd Gminy Sędziejowice
Artykuł archiwalny
2014-06-04 13:25:40
Ogłoszenie o zamówieniu
na zadanie pn.: Dostawę energii cieplnej dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Sędziejowicach, gm. Sędziejowice
Numer ogłoszenia: 188838 - 2014; data zamieszczenia: 04.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Sędziejowice
ul. Wieluńska 6
98-160 Sędziejowice
woj. łódzkie
tel. 43 6771002, faks 43 6771006.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminasedziejowice.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii cieplnej dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Sędziejowicach, gm. Sędziejowice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie dostaw energii cieplnej
(załącznik nr 3 do SIWZ) kotłowni zlokalizowanej w: Zespole Szkół
Ogólnokształcących Nr 1 w Sędziejowicach, poprzedzone modernizacją
kotłowni polegającą na zaprojektowaniu i wykonaniu prac doprowadzających
do wymiany źródła pozyskiwania ciepła z oleju opałowego na paliwo stałe
w postaci pelletu drzewnego w celu obniżenia kosztów ogrzewania. Celem
modernizacji kotłowni jest eksploatacja oparta o racjonalne zasady i
taki system obsługi kotłowni aby Zamawiający mógł decydować o ilości
odbieranego ciepła w zależności od potrzeb, mógł zmienić parametry
ogrzewania i miał wpływ na ilość zużywanego ciepła, tzn. ograniczanie
dostawy ciepła w uzasadnionych przypadkach, obniżanie parametrów w nocy.
Wszelkie modernizacje, w tym wykonywanie koniecznych prac budowlanych
będą przeprowadzane wyłącznie po ich uprzednim uzgodnieniu z
Zamawiającym.
2. W zakres usługi wchodzi:
2.1 Opracowanie koncepcji, zaprojektowanie i wykonanie modernizacji kotłowni mającej na celu:
2.1.1 Wymiana palników olejowych na palniki zasilane pelletem drzewnym, 2.1.2 Wykonanie prac niezbędnych do zamiany źródła pozyskiwania ciepła z oleju opałowego na paliwo stałe w postaci pelletu drzewnego,
2.1.3 Wprowadzenie harmonogramów pracy podłączonych urządzeń. Wprowadzone w ramach modernizacji zmiany muszą być odwracalne (możliwość powrotu do systemu ogrzewania olejowego bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego). Zmiany te nie będą generowały dodatkowych kosztów po stronie Zamawiającego związanych z większym zużyciem energii elektrycznej. Wszelkie koszty modernizacji obciążają Wykonawcę. Po zakończeniu realizacji umowy Zamawiający lub nowy Wykonawca wyłoniony w kolejnym postępowaniu przetargowym odkupi urządzenia zamontowane w ramach modernizacji za kwotę określoną w ofercie Wykonawcy.
2.2 Całodobowa obsługa i eksploatacja kotłowni c.o., w tym:
2.2.1 obsługa pieców c.o. oraz urządzeń towarzyszących - pompy wodne, odstojniki i inne,
2.2.2 w sezonie grzewczym ogrzewanie obiektów zasilanych z kotłowni,
2.2.3 zapewnienie dostaw ciepłej wody zgodnie z zapotrzebowaniem,
2.2.4 bieżąca konserwacja pieców, pomp, instalacji kotłowej (do rozdzielacza głównego),
2.2.5 przestrzeganie obowiązujących przepisów w zakresie obsługi, eksploatacji kotłowni, przepisów BHP oraz p. poż.,
2.2.6 przestrzeganie instrukcji obsługi urządzeń kotłowni,
2.2.7 systematyczne sprzątanie pomieszczeń kotłowni.
2.1 Opracowanie koncepcji, zaprojektowanie i wykonanie modernizacji kotłowni mającej na celu:
2.1.1 Wymiana palników olejowych na palniki zasilane pelletem drzewnym, 2.1.2 Wykonanie prac niezbędnych do zamiany źródła pozyskiwania ciepła z oleju opałowego na paliwo stałe w postaci pelletu drzewnego,
2.1.3 Wprowadzenie harmonogramów pracy podłączonych urządzeń. Wprowadzone w ramach modernizacji zmiany muszą być odwracalne (możliwość powrotu do systemu ogrzewania olejowego bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego). Zmiany te nie będą generowały dodatkowych kosztów po stronie Zamawiającego związanych z większym zużyciem energii elektrycznej. Wszelkie koszty modernizacji obciążają Wykonawcę. Po zakończeniu realizacji umowy Zamawiający lub nowy Wykonawca wyłoniony w kolejnym postępowaniu przetargowym odkupi urządzenia zamontowane w ramach modernizacji za kwotę określoną w ofercie Wykonawcy.
2.2 Całodobowa obsługa i eksploatacja kotłowni c.o., w tym:
2.2.1 obsługa pieców c.o. oraz urządzeń towarzyszących - pompy wodne, odstojniki i inne,
2.2.2 w sezonie grzewczym ogrzewanie obiektów zasilanych z kotłowni,
2.2.3 zapewnienie dostaw ciepłej wody zgodnie z zapotrzebowaniem,
2.2.4 bieżąca konserwacja pieców, pomp, instalacji kotłowej (do rozdzielacza głównego),
2.2.5 przestrzeganie obowiązujących przepisów w zakresie obsługi, eksploatacji kotłowni, przepisów BHP oraz p. poż.,
2.2.6 przestrzeganie instrukcji obsługi urządzeń kotłowni,
2.2.7 systematyczne sprzątanie pomieszczeń kotłowni.
2.3 Utrzymanie w należytym stanie technicznym urządzeń kotłowni i instalacji kotłowej zapewniającym ich maksymalnie sprawną, bezawaryjną i bezpieczną eksploatację, a w przypadku awarii spowodowanej z winy Wykonawcy usunięcie awarii na własny koszt.
3. Zamawiający przekaże Wykonawcy
pomieszczenia kotłowni wraz z wyposażeniem.
4. Zamawiający pokryje koszty opłat z tytułu mediów dla potrzeb wytwarzania energii cieplnej (energia elektryczna, woda, ścieki).
5. Wykonawca będzie zobowiązany do pokrycia kosztów napraw zamontowanych przez siebie urządzeń oraz konserwacji udostępnionych pomieszczeń oraz sprzętu w okresie świadczenia usługi, tak aby ich stan na dzień zakończenia świadczenia usługi nie był gorszy, niż stan wynikający z normalnego i prawidłowego użytkowania.
6. Koszty osobowe obsługi kotłowni, koszty paliwa, przeglądów kominiarskich i elektrycznych, dozorowych UDT pokrywane będą przez Wykonawcę.
4. Zamawiający pokryje koszty opłat z tytułu mediów dla potrzeb wytwarzania energii cieplnej (energia elektryczna, woda, ścieki).
5. Wykonawca będzie zobowiązany do pokrycia kosztów napraw zamontowanych przez siebie urządzeń oraz konserwacji udostępnionych pomieszczeń oraz sprzętu w okresie świadczenia usługi, tak aby ich stan na dzień zakończenia świadczenia usługi nie był gorszy, niż stan wynikający z normalnego i prawidłowego użytkowania.
6. Koszty osobowe obsługi kotłowni, koszty paliwa, przeglądów kominiarskich i elektrycznych, dozorowych UDT pokrywane będą przez Wykonawcę.
7. Zamawiający zaleca odbycie przez Wykonawcę wizji
lokalnej po uprzednim uzgodnieniu terminu. Osoba kontaktowa: Dariusz
Matuszkiewicz, telefon:
43 / 677 16 93.
8. Zamawiający zobowiązuje się do udostępnienia wszelkiej posiadanej dokumentacji technicznej dotyczącej pomieszczeń kotłowni i wyposażenia technologicznego niezbędnego dla realizacji zadania.
9. Przekazanie pomieszczeń nastąpi na podstawie podpisanych przez obie strony protokołów zdawczo - odbiorczych.
10. Wynagrodzenie dla Wykonawcy będzie regulowane przez Zamawiającego w formie ryczałtowej, płatnej w cyklu miesięcznym, w równych wartościach dla całej długości kontraktu. Podstawą obliczenia miesięcznej kwoty ryczałtu będzie cena usługi podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym do przetargu (załącznik 1 do SIWZ)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
50.72.10.00-5,
09.30.00.00-2,
50.53.11.00-7,
42.51.50.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 12.000,00zł wg zasad określonych w Dziale VIII SIWZ
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Działalność stanowiąca przedmiot zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień. Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń oraz dokumentów. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie wykonawca spełnia / nie spełnia z uwzględnieniem treści art. 22 ust. 5 ustawy PZP
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia gdy wykaże wykonanie minimum dwóch modernizacji kotłowni polegającej na zaprojektowaniu i wykonaniu prac doprowadzających do zmiany źródła pozyskiwania ciepła z oleju opałowego na paliwo stałe w postaci pelletu drzewnego, w tym co najmniej jednej o mocy minimum 200 kW. Prace te powinny być wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w okresie prowadzonej działalności, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że prace zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń oraz dokumentów. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie wykonawca spełnia / nie spełnia z uwzględnieniem treści art. 22 ust. 5 ustawy PZP
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W zakresie potencjału technicznego Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań. Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń oraz dokumentów. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie wykonawca spełnia / nie spełnia z uwzględnieniem treści art. 22 ust. 5 ustawy PZP.
-
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna za spełniony warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia gdy wykaże,że dysponuje:1. osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z art. 12, pkt. 1, ust. 2 Ustawy Prawo budowlane o specjalności: - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych - min. 1 osoba, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektrotechnicznych - min 1 osoba. 2. osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacji w zakresie: - eksploatacji i dozoru urządzeń cieplnych, min 1 osoba, - eksploatacji i dozoru instalacji i urządzeń energetycznych (do 1kV), min 1 osoba. Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń oraz dokumentów. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie wykonawca spełnia / nie spełnia z uwzględnieniem treści art. 22 ust. 5 ustawy PZP.
-
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że: 1. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 140.000,00 zł, 2. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą 140.000,00 zł. Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń oraz dokumentów. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie wykonawca spełnia / nie spełnia z uwzględnieniem treści art. 22 ust. 5 ustawy PZP.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1
USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
-
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
-
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
-
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
-
informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
-
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wraz z ofertą Wykonawca powinien złożyć:
1. ofertę, której zawartość stanowić będzie wypełniony Formularz Oferty o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 1 do SIWZ (w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy składają jeden Formularz Ofertowy),
2. Formularz Cenowy - Załącznik nr 2,
3. Dokument potwierdzający wniesienie wadium zgodnie z pkt. VIII SIWZ,
4. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków wymaganych w postępowaniu a zapisanych w pkt. VI SIWZ.
5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, względnie do podpisywania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo to nie wynika z innych dokumentów (np. aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji) złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo powinno być w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
1. ofertę, której zawartość stanowić będzie wypełniony Formularz Oferty o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 1 do SIWZ (w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy składają jeden Formularz Ofertowy),
2. Formularz Cenowy - Załącznik nr 2,
3. Dokument potwierdzający wniesienie wadium zgodnie z pkt. VIII SIWZ,
4. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków wymaganych w postępowaniu a zapisanych w pkt. VI SIWZ.
5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, względnie do podpisywania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo to nie wynika z innych dokumentów (np. aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji) złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo powinno być w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Wartość netto odsprzedaży urządzeń kotłowni - 5
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiany wynikające ze zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy ( np. urzędowa stawka podatku VAT ).
2. Zmiany wynikające z wystąpienia zdarzeń obiektywnie niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Zamawiający lub Wykonawca nie mógł przewidzieć i którym nie mógł zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać.
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiany wynikające ze zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy ( np. urzędowa stawka podatku VAT ).
2. Zmiany wynikające z wystąpienia zdarzeń obiektywnie niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Zamawiający lub Wykonawca nie mógł przewidzieć i którym nie mógł zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminasedziejowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Sędziejowicach, ul. Wieluńska 6, 98 - 160 Sędziejowice, pokój nr 9-10 w godzinach pracy tj., 7:30 - 15:30.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Sędziejowicach, ul. Wieluńska 6, 98 - 160 Sędziejowice, pokój nr 9-10 w godzinach pracy tj., 7:30 - 15:30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
16.06.2014 godzina 10:00,
miejsce: Urząd Gminy w Sędziejowicach, ul. Wieluńska 6, 98 - 160 Sędziejowice, - sekretariat (pokój nr 19).
16.06.2014 godzina 10:00,
miejsce: Urząd Gminy w Sędziejowicach, ul. Wieluńska 6, 98 - 160 Sędziejowice, - sekretariat (pokój nr 19).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia: nie
wz. Wójta
mgr Mirosław Potasiak
Zastępca Wójta
Informacje o artykule
Autor: | Dariusz Matuszkiewicz |
---|---|
Zredagował(a): | Dariusz Matuszkiewicz |
Data powstania: | 04.06.2014 13:25 |
Data ostatniej modyfikacji: | 04.06.2014 13:27 |
Liczba wyświetleń: | 3081 |
Artykuły archiwalne
Lp. | Tytuł | Data modyfikacji | Zredagował |
---|
Urząd Gminy Sędziejowice