NAZWA I ADRES: Gmina Sędziejowice, ul. Wieluńska 6, 98-160 Sędziejowice, woj. łódzkie, tel. 043 6771002, faks 043 6771006. Adres strony internetowej zamawiającego: www.sedziejowice.bipjst.pl
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie Gminy Sędziejowice na lata 2009/2010.
2) Rodzaj zamówienia: usługi.
3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Usługa polegająca na Ubezpieczeniu Gminy Sędziejowice na lata 2009/2010. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Dziale II i Dziale III specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
WARUNKI UDZIAŁU O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj. działalności ubezpieczeniowej. Wykonawca musi być uprawniony do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski, w zakresie ubezpieczeń Działu II załącznika do Ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 r. Nr 124, poz. 1151 ze zm.) w zakresie nie mniejszym niż opisany w siwz. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie analizy dostarczonych dokumentów, wg formuły: spełnia - nie spełnia..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca wraz z ofertą złoży następujące dokumenty: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 2 - Dział I, Rozdział 2 SIWZ. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 1.3. Zezwolenie właściwego organu nadzoru na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia lub inny dokument potwierdzający uprawnienia Wykonawcy do wykonywania działalności ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczeń Działu II załącznika do Ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 r. Nr 124, poz. 1151 ze zm.) w zakresie nie mniejszym niż opisany w niniejszej siwz, w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 1.4. Aktualną informację o osobie z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 Ustawy prawo zamówień publicznych, wystawioną/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 1.5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 Ustawy prawo zamówień publicznych, wystawioną/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 1.6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 1.7. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS/KRUS, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).
W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku Wykonawców: Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1.1. może być złożone wspólnie przez tych Wykonawców;
Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej: a) w pkt 1.2, 1.5, 1.6, 1.7 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie
b) w pkt 1.4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp.
Stosownie do treści § 2 ust. 2 powołanego wyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. 1.2 oraz 1.5 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast dokument, o którym mowa powyżej w pkt. 1.6 i 1.7, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert.
Stosownie do treści § 2 ust. 3 powołanego wyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zgodnie z § 2 ust. 1 w/w rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia § 2 ust. 2 niniejszego rozporządzenia znajdują odpowiednio zastosowanie.
Dokumenty Wykonawca składa w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sedziejowice.bipjst.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Sędziejowice, ul. Wieluńska 6, 98 - 160 Sędziejowice, pok. 9-10.
2) Termin składania ofert: 23.12.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego: Urząd Gminy Sędziejowice, ul. Wieluńska 6, 98-160 Sędziejowice, - sekretariat (pok. nr 19).
3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I. Zadanie I swoim zakresem obejmuje: ubezpieczenia komunikacyjne, majątkowe, następstw nieszczęśliwych wypadków i odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia z dodatkowymi rozszerzeniami.
Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
1. Cena - 90
2. Warunki ubezpieczenia - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II. Zadanie II swoim zakresem obejmuje: obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej świadczeniodawcy udzielającego świadczeń zdrowotnych, dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej świadczeniodawcy udzielającego świadczeń zdrowotnych..
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.60.00-0.
Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
Ogłoszenie zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem: 364609 - 2008; data zamieszczenia: 15.12.2008
Wójt Jerzy Kotarski
RW. 341 / 10 / 08 Data: 22.12.2008 r.
W odpowiedzi na skierowane do Gminy Sędziejowice zapytania dotyczące treści SIWZ w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn: Ubezpieczenie Gminy Sędziejowice na lata 2009 / 2010", informuję:
Pytanie nr 1 Co rozumieją Państwo przez zapis w rozdziale II dotyczący zakresu ubezpieczenia dobrowolnego ośrodka zdrowia: dobrowolne ubezpieczenie świadczeniodawcy świadczącego usługi"?
Odpowiedź: 1. W każdym przypadku użycia w SIWZ sformułowania: dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej świadczeniodawcy / ów, udzielającego / ych świadczeń opieki zdrowotnej" rozumie się dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywania świadczeń zdrowotnych przez zakłady opieki zdrowotnej". 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany przedmiotowego sformułowania (wyłącznie w zakresie opisanym w pkt.1) w złożonym przez Wykonawcę formularzu oferty oraz formularzu cenowym oraz przewiduje jej wprowadzenie w umowie o wykonanie zamówienia publicznego.
Pytanie nr 2 Czy oferta ograniczająca koszty procesowe, rzeczoznawców itd. (7.2.1, 7.2.2, 7.2.3) do limitu 20% sumy gwarancyjnej będzie rozpatrywana w przetargu?
Dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr RW. 341/10/08 w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.: Ubezpieczenie Gminy Sędziejowice na lata 2009 / 2010".
ZAWIADOMIENIE
Zamawiający - Gmina Sędziejowice, działając na podstawie art. 92, ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2008 r., Nr 171, poz. 1058) informuje o wyniku postępowania.
Zgodnie z art. 91 ust. 1 ww. ustawy, Zamawiający dokonał wyboru jako oferty najkorzystniejszej, oferty złożonej przez Oferenta:
Zadanie I: Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji WARTA" S. A. ul. Chmielna 85 / 87 00 - 805 Warszawa która zaoferowała cenę: 152.281,56 zł. (netto = brutto), słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy dwieście osiemdziesiąt jeden i 56/100 zł.
Zadanie II: Powszechny Zakład Ubezpieczeń Spółka Akcyjna - Oddział w Łodzi ul. Wólczańska 103 90 - 521 Łódź która zaoferowała cenę: 5.600,00 zł. (netto = brutto), słownie: pięć tysięcy sześćset złotych.
Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferty niniejszych Oferentów uzyskały maksymalną liczbę punktów w ramach kryterium:
Zadanie I: cena - 90% warunki ubezpieczenia - 10%
Zadanie II: cena - 100%
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 23.12.2008 r., do godz. 10:00 złożono 2 ważne oferty:
Zadanie I
Oferta nr 1:
Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji WARTA" S. A. ul. Chmielna 85 / 87 00 - 805 Warszawa
Zadanie II Oferta nr 1: Powszechny Zakład Ubezpieczeń Spółka Akcyjna Oddział w Łodzi ul. Wólczańska 103 90 - 521 Łódź
Wójt Jerzy Kotarski
W załączeniu: 1. Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert.
Dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr RW. 341/10/08 w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.: Ubezpieczenie Gminy Sędziejowice na lata 2009 / 2010".
ZAWIADOMIENIE
Zamawiający - Gmina Sędziejowice, działając na podstawie art. 92, ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2008 r., Nr 171, poz. 1058) informuje o wyniku postępowania.
Zgodnie z art. 91 ust. 1 ww. ustawy, Zamawiający dokonał wyboru jako oferty najkorzystniejszej, oferty złożonej przez Oferenta:
Zadanie I: Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji WARTA" S. A. ul. Chmielna 85 / 87 00 - 805 Warszawa która zaoferowała cenę: 152.281,56 zł. (netto = brutto), słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy dwieście osiemdziesiąt jeden i 56/100 zł.
Zadanie II: Powszechny Zakład Ubezpieczeń Spółka Akcyjna - Oddział w Łodzi ul. Wólczańska 103 90 - 521 Łódź która zaoferowała cenę: 5.600,00 zł. (netto = brutto), słownie: pięć tysięcy sześćset złotych.
Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferty niniejszych Oferentów uzyskały maksymalną liczbę punktów w ramach kryterium:
Zadanie I: cena - 90% warunki ubezpieczenia - 10%
Zadanie II: cena - 100%
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 23.12.2008 r., do godz. 10:00 złożono 2 ważne oferty:
Zadanie I
Oferta nr 1:
Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji WARTA" S. A. ul. Chmielna 85 / 87 00 - 805 Warszawa
Zadanie II Oferta nr 1: Powszechny Zakład Ubezpieczeń Spółka Akcyjna Oddział w Łodzi ul. Wólczańska 103 90 - 521 Łódź
Wójt Jerzy Kotarski
W załączeniu: 1. Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert.