Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Gminy Sędziejowice

   Wstecz  

 
  Urząd

  Organy

  Prawo lokalne

  Informacje

  Serwis

 
Referat Organizacyjny i Spraw Społecznych

Zakres kompetencji
Do zadań i kompetencji referatu Organizacyjnego i Spraw Społecznych należy:
1) zapewnienie sprawnej organizacji pracy i prawidłowego funkcjonowania Urzędu,
2) gospodarowanie kadrami i prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu oraz
kierowników wszystkich gminnych jednostek organizacyjnych , wydawanie zaświadczeń
z tego zakresu,
3) koordynowanie załatwianiem skarg i wniosków obywateli oraz interpelacji i wniosków
radnych,
4) kontrola wykonywania uchwał Rady i wniosków jej komisji,
5) prowadzenie i udostepnianie obywatelom zbioru przepisów prawnych,
6) czuwanie nad sprawnym obiegiem dokumentów i korespondencji,
7) prowadzenie archiwum Urzędu,
8) prowadzenie spraw socjalnych pracowników,
9) czuwanie nad zapewnieniem bezpieczeństwa i higieny pracy w Urzędzie,
10) koordynowanie szkolenia i doskonalenia zawodowego pracowników,
11) obsługa sekretariatu, sprawy kancelaryjne i techniczne związane z obsługą
interesantów,
12) realizacja zadań wynikających z faktu prowadzenia placówek szkolno -
wychowawczych, przedszkoli, ośrodków zdrowia,
13) realizacja zadań w zakresie upowszechniania kultury, kultury fizycznej, turystyki
i wypoczynku,
14) współdziałanie z różnymi jednostkami organizacyjnymi i urzędami w zakresie
przeciwdziałania bezrobociu, organizowanie prac interwencyjnych, robót publicznych,
szkoleń i przekwalifikowań,
15) zabezpieczenie organizacyjno - kancelaryjne zleconych gminie do przeprowadzenia
referendów i wyborów,
16) stwarzanie warunków dla realizacji zadań w zakresie profilaktyki i rozwiązywania
problemów alkoholowych i przeciwdziałania nakomanii,
17) współpraca z organizacjami pozarządowymi oraz ze społecznościami lokalnymi
i regionalnymi innych państw,
18) wspieranie i upowszechnianie idei samorządowej,
19) obsługa biurowa i organizacyjna Rady, jej komisji i sołectw,
20) przygotowanie materiałów dla potrzeb organów wymienionych w pkt. 19 oraz
dokumentowanie ich posiedzeń,
21) zapewnienie właściwych warunków do przeprowadzenia sesji, posiedzeń, zebrań
i spotkań,
22) tworzenie warunków do prawidlowego wypełniania mandatu radnego,
23) organizacyjne i kancelaryjne zabezpieczenie wyborów sołtysów,
24) redagowanie strony Gminy Biuletynu Informacji Publicznej oraz strony internetowej
Gminy,
25) utrzymanie czystości i porządku w budynku Urzędu i wokół niego,
26) utrzymanie wyposażenia Urzędu w należytym stanie technicznym.


Telefon:0 43 677 10 02
Fax:0 43 677 10 06

 
Rejestr zmian  
 
Redakcja: Urszula Pasowskahttp://sprawy.e-bip.plIlość odwiedzin: 312325 od 2007-05-10