Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Gminy Sędziejowice

   Wstecz  

 
  Urząd

  Organy

  Prawo lokalne

  Informacje

  Serwis

 
Referat Finansowo - Budżetowy

Zakres kompetencji
Do zadań i kompetencji referatu Finansowo - Budżetowego należy:
1) opracowywanie projektu budżetu oraz czuwanie nad realizacją budżetu Gminy,
2) obsługa budżetu Gminy,
3) opracowywanie sprawozdań i informacji z wykonania budżetu Gminy,
4) wymiar i pobór podatków oraz opłat należnych Gminie w oparciu o przepisy prawa,
5) kontrola gospodarki finansowej gminnych jednostek organizacyjnych i administracyjnych
oraz sołectw,
6) wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym oraz o stanie realizacji obowiazku
podatkowego,
7) wydawanie zaświadczeń uprawniających do nabycia bonów paliwowych,
8) prowadzenie gospodarki funduszem płac Urzędu,
9) współdziałanie z urzędami skarbowymi i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych
w zakresie realizowania obowiązków ustawowych,
10) egzekwowanie należności finansowych Gminy,
11) obsługa finansowa zadań zleconych Gminie do realizacji oraz wynikających
z zawartych umów i porozumień,
12) obsługa finansowa zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
13) współpraca z ubezpieczycielami w zakresie ubezpieczeń osobowych pracowników,
mienia komunalnego oraz innych rodzajów ubezpieczeń,
14) prowadzenie ksiąg inwentarzonych majątku Urzędu,
15) obsługa kasowa,
16) egzekucja należności z tytułu zaległych podatków i opłat.



Telefon:0 43 677 16 92
Fax:(0-43) 677 - 10 - 06

Numer pokoju:14
 
Rejestr zmian  
 
Redakcja: Urszula Pasowskahttp://sprawy.e-bip.plIlość odwiedzin: 312338 od 2007-05-10