Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Gminy Sędziejowice

   Wstecz  

 
  Urząd

  Organy

  Prawo lokalne

  Informacje

  Serwis

 
Sekretarz Gminy Sędziejowice

Zakres kompetencji

Zadania i kompetencje Sekretarza:
1) wykonuje w imieniu Wójta funkcję kierownika administracyjnego Urzędu:
a) opracowuje projekty: regulaminu organizacyjnego i regulaminu pracy Urzędu oraz
przedstawia propozycje ich uaktualnień i zmian,
b) dokonuje podziału zadań i kompetencji między kierowników poszczególnych
referatów i samodzielne stanowiska pracy,
c) sprawuje nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie,
d) nadzoruje czas pracy pracowników samorządowych,
e) informuje Wójta o konieczności dokonania zmian personalnych,
f) rozstrzyga spory kompetencyjne między pracownikami, referatami i samodzielnymi
stanowiskami pracy,
g) prowadzi gospodarkę etatami w Urzędzie,
h) nadzoruje prawidłowość prowadzenia spraw osobowych kierowników gminnych
jednostek organizacyjnych i pracowników Urzędu,
i) planuje koszty utrzymania Urzędu i rozlicza się z wydatków przewidzianych na ten cel
w budżecie Gminy (dysponuje środkami na ten cel),
j) odpowiada za właściwe wydawanie pieniędzy na materiały biurowe i wyposażenia
Urzędu w sprzęt i urządzenia techniki biurowej,
k) dba o wygląd budynku Urzędu i jego otoczenia,
l) dokonuje rozdziału korepondencji wpływającej do Urzędu,
ł) wykonuje obowiązki w granicach udzielonego mu pełnomocnictwa przez Wójta,
2) pełni stały nadzór nad funkcjonowaniem Urzędu,
3) współpracuje z Radą i jest odpowiedzialny za właściwe przygotowanie materiałów pod
obrady Rady i jej komisji,
4) współpracuje z sołectwami i zapewnia udział przedstawiciela Wójta na zebraniu
wiejskim,
5) nadzoruje kompletowanie dokumentacji z prac Rady i Wójta,
6) organizuje bibliotekę Urzędu i dba o stałe uzupełnianie jej zbiorów, w tym zbiorów
dzienników urzędowych,
7) koordynuje działania promujące Gminę oraz wspierające i upowszechniające ideę
samorządową,
8) przedstawia Wójtowi propozycje powierzenia określonych czynności pracownikom,
a w szczególności tych, których konieczność wykonania nastąpi w czasie przyszłym,
9) przyjmuje ustne oświadczenie woli spadkobierców,
10) poświadcza własnoręczność podpisu na pismach i oświadczeniach obywateli,
11) potwierdza zgodność pism, dokumentów, opracowań z oryginałem,
12) prowadzi sprawy Gminy powierzone przez Wójta,
13) kieruje referatem Organizacyjnym i Spraw Społecznych,
14) sprawuje nadzór nad działalnością referatu Spraw Obywatelskich.

Telefon:(0-43) 677 - 11 - 57
Fax:(0-43) 677 - 10 - 06
E-Mail:tralewski.sedziejowice@csr.pl

Numer pokoju:24
 
Rejestr zmian  
 
Redakcja: Urszula Pasowskahttp://sprawy.e-bip.plIlość odwiedzin: 312321 od 2007-05-10