-
Artykuł archiwalny
2009-11-05 11:01:24
Zakres kompetencji
Do zadań i kompetencji referatu Finansowo - Budżetowego należy:
1) opracowywanie projektu budżetu oraz czuwanie nad realizacją budżetu Gminy,
2) obsługa budżetu Gminy,
3) opracowywanie sprawozdań i informacji z wykonania budżetu Gminy,
4) wymiar i pobór podatków oraz opłat należnych Gminie w oparciu o przepisy prawa,
5) kontrola gospodarki finansowej gminnych jednostek organizacyjnych i administracyjnych oraz sołectw,
6) wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym oraz o stanie realizacji obowiazku podatkowego,
7) wydawanie zaświadczeń uprawniających do nabycia bonów paliwowych,
8) prowadzenie gospodarki funduszem płac Urzędu,
9) współdziałanie z urzędami skarbowymi i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych w zakresie realizowania obowiązków ustawowych,
10) egzekwowanie należności finansowych Gminy,
11) obsługa finansowa zadań zleconych Gminie do realizacji oraz wynikających z zawartych umów i porozumień,
12) obsługa finansowa zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
13) współpraca z ubezpieczycielami w zakresie ubezpieczeń osobowych pracowników, mienia komunalnego oraz innych rodzajów ubezpieczeń,
14) prowadzenie ksiąg inwentarzonych majątku Urzędu,
15) obsługa kasowa,
16) egzekucja należności z tytułu zaległych podatków i opłat.
Informacje o artykule
Autor: Wójt Gminy Sędziejowice Zredagował(a): Dariusz Matuszkiewicz Data powstania: 05.11.2009 11:01 Data ostatniej modyfikacji: 05.11.2009 11:18 Liczba wyświetleń: 4297 Artykuły archiwalne
Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował 1 Zakres kompetencji 05.11.2009 11:01 Dariusz Matuszkiewicz