Urząd Gminy Sędziejowice
2015-02-19 14:16:12
Ogłoszenie o zamówieniu
na zadanie pn.: „Zakup i dostawa oleju napędowego w ilości do 65.000 l.”
Numer ogłoszenia: 37798 - 2015; data zamieszczenia: 19.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Sędziejowice,
ul. Wieluńska 6,
98-160 Sędziejowice,
woj. łódzkie, tel. 43 6771002, faks 43 6771006.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminasedziejowice.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa oleju napędowego w ilości do 65.000 l.
Zakup i dostawa oleju napędowego w ilości do 65.000 l.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: /Zakup i dostawa oleju napędowego w ilości do 65.000 l /.
2. Termin realizacji zamówienia: do 31.12.2016 r. w dostawach, każda w ilości od 2 000 do 10 000 l.
3. Dostawy realizowane będą w ciągu maksymalnie 48 godzin, po złożeniu faksem zapotrzebowania przez Zamawiającego, środkiem transportu Wykonawcy.
4. Miejscem dostawy jest: Gminna Jednostka Usług Komunalnych w Sędziejowicach, Sędziejowice - Kolonia 12, 98-160 Sędziejowice.
1. Przedmiotem zamówienia jest: /Zakup i dostawa oleju napędowego w ilości do 65.000 l /.
2. Termin realizacji zamówienia: do 31.12.2016 r. w dostawach, każda w ilości od 2 000 do 10 000 l.
3. Dostawy realizowane będą w ciągu maksymalnie 48 godzin, po złożeniu faksem zapotrzebowania przez Zamawiającego, środkiem transportu Wykonawcy.
4. Miejscem dostawy jest: Gminna Jednostka Usług Komunalnych w Sędziejowicach, Sędziejowice - Kolonia 12, 98-160 Sędziejowice.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5.000,00 PLN wg zasad określonych w Dziale XIII SIWZ
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
- Zamawiający uzna za spełniony warunek
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności, gdy
Wykonawca przedstawi aktualną koncesję udzieloną przez Prezesa Regulacji
Energetyki na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu
paliwami ciekłymi, stanowiącymi przedmiot zamówienia. Ocena spełnienia
tego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o
dokumenty złożone przez wykonawcę metodą warunku granicznego -
spełnia/niespełna z uwzględnieniem treści art. 22 ust. 5 ustawy PZP
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający uzna za spełniony warunek
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności, gdy
Wykonawca przedstawi aktualną koncesję udzieloną przez Prezesa Regulacji
Energetyki na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu
paliwami ciekłymi, stanowiącymi przedmiot zamówienia. Ocena spełnienia
tego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o
dokumenty złożone przez wykonawcę metodą warunku granicznego -
spełnia/niespełna z uwzględnieniem treści art. 22 ust. 5 ustawy PZP
-
- W zakresie wiedzy i doświadczenia
Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań. Ocena spełnienia tego
warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty
złożone przez wykonawcę metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna z
uwzględnieniem treści art. 22 ust. 5 ustawy PZP
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- W zakresie wiedzy i doświadczenia
Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań. Ocena spełnienia tego
warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty
złożone przez wykonawcę metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna z
uwzględnieniem treści art. 22 ust. 5 ustawy PZP
-
- Zamawiający uzna za spełniony warunek
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym w przypadku, gdy
Wykonawca wykaże, że będzie dysponował w trakcie realizacji zamówienia
urządzeniami dystrybucyjnymi - autocysternami w ilości co najmniej 2
szt. posiadającymi, dla zamontowanych na nich instalacji pomiarowych do
paliw ciekłych, aktualną legalizację Urzędu Miar. Ocena spełnienia tego
warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty
złożone przez wykonawcę metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna z
uwzględnieniem treści art. 22 ust. 5 ustawy PZP
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający uzna za spełniony warunek
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym w przypadku, gdy
Wykonawca wykaże, że będzie dysponował w trakcie realizacji zamówienia
urządzeniami dystrybucyjnymi - autocysternami w ilości co najmniej 2
szt. posiadającymi, dla zamontowanych na nich instalacji pomiarowych do
paliw ciekłych, aktualną legalizację Urzędu Miar. Ocena spełnienia tego
warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty
złożone przez wykonawcę metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna z
uwzględnieniem treści art. 22 ust. 5 ustawy PZP
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W zakresie osób zdolnych do wykonania zamówieni Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań. Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna z uwzględnieniem treści art. 22 ust. 5 ustawy PZP
-
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający uzna za spełniony warunek
dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej w przypadku, gdy Wykonawca
wykaże, że posiada opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument
potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia, na kwotę co najmniej 200.000,00 zł Ocena spełnienia tego
warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty
złożone przez wykonawcę metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna z
uwzględnieniem treści art. 22 ust. 5 ustawy PZP
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- Zamawiający uzna za spełniony warunek
dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej w przypadku, gdy Wykonawca
wykaże, że posiada opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument
potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia, na kwotę co najmniej 200.000,00 zł Ocena spełnienia tego
warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty
złożone przez wykonawcę metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna z
uwzględnieniem treści art. 22 ust. 5 ustawy PZP
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1 do SIWZ. (W odniesieniu do oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w treści formularza należy wymienić nazwy (firmy) wszystkich Wykonawców, natomiast podpis pod formularzem może być złożony przez Wykonawcę-pełnomocnika).
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) Pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie).
4) Dowód wniesienia wadium w formie niepieniężnej,
5) Dokumenty i oświadczenia wymienione w Rozdziale IX SIWZ
1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1 do SIWZ. (W odniesieniu do oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w treści formularza należy wymienić nazwy (firmy) wszystkich Wykonawców, natomiast podpis pod formularzem może być złożony przez Wykonawcę-pełnomocnika).
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) Pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie).
4) Dowód wniesienia wadium w formie niepieniężnej,
5) Dokumenty i oświadczenia wymienione w Rozdziale IX SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Czas dostawy oleju - 10
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeżeli konieczność dokonania takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - np. w przypadku zmiany stawek podatku VAT lub innych opłat paliwowych
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminasedziejowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Sędziejowicach,
ul. Wieluńska 6,
98 - 160 Sędziejowice,
pokój nr 9-10 w godzinach pracy tj., 7:30 - 15:30.
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminasedziejowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Sędziejowicach,
ul. Wieluńska 6,
98 - 160 Sędziejowice,
pokój nr 9-10 w godzinach pracy tj., 7:30 - 15:30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
03.03.2015 godzina 10:00,
miejsce: Urząd Gminy w Sędziejowicach, ul. Wieluńska 6, 98 - 160 Sędziejowice, - sekretariat (pokój nr 19).
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
03.03.2015 godzina 10:00,
miejsce: Urząd Gminy w Sędziejowicach, ul. Wieluńska 6, 98 - 160 Sędziejowice, - sekretariat (pokój nr 19).
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt
Jerzy Kotarski
Załączniki
Typ | Nazwa | Komentarz | Data | Dodał |
---|---|---|---|---|
SIWZ + załączniki.zip | SIWZ + załączniki od 1 do 6 | 2015-02-19 14:17:21 | Matuszkiewicz Dariusz |
Informacje o artykule
Autor: | Dariusz Matuszkiewicz |
---|---|
Zredagował(a): | Dariusz Matuszkiewicz |
Data powstania: | 19.02.2015 14:16 |
Data ostatniej modyfikacji: | 19.02.2015 14:17 |
Liczba wyświetleń: | 3860 |
Artykuły archiwalne
Lp. | Tytuł | Data modyfikacji | Zredagował |
---|
Urząd Gminy Sędziejowice