bip_menu_top

Artykuł archiwalny

print

2016-05-30 13:44:13

ZAPYTANIE OFERTOWE


Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż elementów wyposażenia placu zabaw w ramach urządzania placów zabaw ze środków funduszu sołeckiego na terenie gminy Sędziejowice, w miejscowościach Bilew oraz Pruszków. Ponadto, zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie dwóch, odrębnych dla każdej z ww. miejscowości, projektów budowy placu zabaw, w czterech egzemplarzach każdy, na potrzeby zgłoszenia przez Zamawiającego właściwej jednostce nadzoru budowlanego.

Znak sprawy: RW.VIII.271.3.2016                                                 Sędziejowice, 30.05.2016 r.

           (miejscowość i data)

 ZAPYTANIE OFERTOWE

 Na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.).

1. Zamawiający:

Gmina Sędziejowice

Wieluńska 6

98 – 160 Sędziejowice

 zaprasza do złożenia oferty na :

2. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż elementów wyposażenia placu zabaw w ramach urządzania placów zabaw ze środków funduszu sołeckiego na terenie gminy Sędziejowice, w miejscowościach Bilew oraz Pruszków. Ponadto, zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie dwóch, odrębnych dla każdej z ww. miejscowości, projektów budowy placu zabaw, w czterech egzemplarzach każdy, na potrzeby zgłoszenia przez Zamawiającego właściwej jednostce nadzoru budowlanego.

Zamawiający przeznacza na całość zadania kwotę 24 744,39 zł, z czego 12 999,02 zł dla miejscowości Bilew oraz 11 745,37 zł dla miejscowości Pruszków.

Zamawiający nie precyzuje szczegółowo jakie urządzenia powinny wchodzić w skład urządzanych placów zabaw - w ramach powyższej kwoty oczekuje urządzenie dwóch funkcjonalnych i atrakcyjnych placów zabaw, spełniających oczekiwania społeczności lokalnej. W przypadku urządzeń drewnianych konstrukcja powinna być wykonana z drewna klejonego, zabezpieczonego przed wpływem warunków atmosferycznych, montowana na metalowych kotwach. Elementy metalowe powinny być ocynkowane oraz malowane proszkowo, elementy kolorowe wykonane z płyty polietylenowej HDPE. W ramach elementów wyposażenia placów zabaw powinny znajdować się tablice informacyjne
z regulaminem ich użytkowania.

Proponowane urządzenia powinny posiadać atesty i certyfikaty bezpieczeństwa potwierdzające, że zostały wykonane w oparciu o obowiązujące normy w tym zakresie oraz posiadać dopuszczenie do stosowania w kontakcie z dziećmi.

 

  1. Termin realizacji zamówienia: - do 10.2016r.

 

  1. Oczekiwany okres gwarancji:

     Co najmniej 3 lata.

 

  1. Sposób przygotowania oferty:
  • ofertę należy sporządzić w formie pisemnej lub elektronicznej – z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do zapytania,
  • do oferty należy załączyć szczegółowy wykaz proponowanych elementów wyposażenia placu zabaw wraz z opisem, wizualizacją produktu oraz wyceną poszczególnych elementów – w podziale na dwa oddzielne place zbaw,
  • oferta powinna zawierać: nazwę i adres oferenta, wartości oferty (cena brutto i wartość brutto), oferta musi być opatrzona pieczątką firmową i podpisem oferenta,
  • oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane,
  • oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę,
  • Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych – tylko dla miejscowości Bilew lub tylko dla miejscowości Pruszków.

 

Ofertę należy złożyć:

  1. w zamkniętej kopercie zaadresowanej do Zamawiającego

Gmina Sędziejowice

  1. Wieluńska 6

 98 – 160 Sędziejowice

oznaczonej ,,OFERTA – plac zabaw w Bilewie i Pruszkowie’’,

do dnia 10.06.2016 r., od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu, tj.: 7:30 - 15:30 sekretariat (pokój nr 19),

  1. lub przesłać w formie elektronicznej na adres: promocja@gminasedziejowice.pl,

temat wiadomości: ,,OFERTA – plac zabaw w Bilewie i Pruszkowie’’,

do dnia 10.06.2016 r.,  do godziny 15:30.

 

 

  1. Warunki płatności określi umowa zawarta pomiędzy Zamawiającym, a wybranym Wykonawcą. Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji warunków zamówienia.

 

  1. Ocena ofert:

    W celu dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przeprowadzi analizę atrakcyjności złożonych ofert. Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, którą Zamawiający oceni jako najciekawszą pod względem jakości, ilości zaproponowanych urządzeń stanowiących wyposażenie placu zabaw oraz ich funkcjonalności. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z Oferentami w celu uzupełnienia, wyjaśnienia lub doprecyzowania ofert.

 

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji całości zamówienia w ramach wyboru dwóch ofert różnych Wykonawców, a także do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

 

 

  1. Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami: Justyna Odbieżałek

                                                                                        tel.: 43 / 677 16 93

 

 

  1. Złożenie oferty w niniejszym zaproszeniu nie stanowi oferty w rozumieniu art.66 Kodeksu Cywilnego.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załączniki:

  1. Treść oferty -  Załącznik nr 1

Informacje o artykule

Autor: Justyna Odbierzałek
Zredagował(a): Adam Świerczyński
Data powstania: 30.05.2016 13:44
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 3338

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
bip_menu_bottom