bip_menu_top

Artykuł archiwalny

print

2009-10-26 14:13:00

Zakres kompetencji


Zakres kompetencji:

Do zadań i kompetencji referatu Organizacyjnego i Spraw Społecznych należy:
1) zapewnienie sprawnej organizacji pracy i prawidłowego funkcjonowania Urzędu,

2) gospodarowanie kadrami i prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu oraz kierowników wszystkich gminnych jednostek organizacyjnych , wydawanie zaświadczeń z tego zakresu,

3) koordynowanie załatwianiem skarg i wniosków obywateli oraz interpelacji i wniosków radnych,

4) kontrola wykonywania uchwał Rady i wniosków jej komisji,

5) prowadzenie i udostepnianie obywatelom zbioru przepisów prawnych,

6) czuwanie nad sprawnym obiegiem dokumentów i korespondencji,

7) prowadzenie archiwum Urzędu,

8) prowadzenie spraw socjalnych pracowników,

9) czuwanie nad zapewnieniem bezpieczeństwa i higieny pracy w Urzędzie,

10) koordynowanie szkolenia i doskonalenia zawodowego pracowników,

11) obsługa sekretariatu, sprawy kancelaryjne i techniczne związane z obsługą
interesantów,

12) realizacja zadań wynikających z faktu prowadzenia placówek szkolno -
wychowawczych, przedszkoli, ośrodków zdrowia,

13) realizacja zadań w zakresie upowszechniania kultury, kultury fizycznej, turystyki i wypoczynku,

14) współdziałanie z różnymi jednostkami organizacyjnymi i urzędami w zakresie przeciwdziałania bezrobociu, organizowanie prac interwencyjnych, robót publicznych, szkoleń i przekwalifikowań,

15) zabezpieczenie organizacyjno - kancelaryjne zleconych gminie do przeprowadzenia referendów i wyborów,

16) stwarzanie warunków dla realizacji zadań w zakresie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych i przeciwdziałania nakomanii,

17) współpraca z organizacjami pozarządowymi oraz ze społecznościami lokalnymi i regionalnymi innych państw,

18) wspieranie i upowszechnianie idei samorządowej,

19) obsługa biurowa i organizacyjna Rady, jej komisji i sołectw,

20) przygotowanie materiałów dla potrzeb organów wymienionych w pkt. 19 oraz dokumentowanie ich posiedzeń,

21) zapewnienie właściwych warunków do przeprowadzenia sesji, posiedzeń, zebrań i spotkań,

22) tworzenie warunków do prawidlowego wypełniania mandatu radnego,

23) organizacyjne i kancelaryjne zabezpieczenie wyborów sołtysów,

24) redagowanie strony Gminy Biuletynu Informacji Publicznej oraz strony internetowej Gminy,

25) utrzymanie czystości i porządku w budynku Urzędu i wokół niego,

26) utrzymanie wyposażenia Urzędu w należytym stanie technicznym.





Telefon: (43) 677 10 02
Fax: (43) 677 10 06

Informacje o artykule

Autor: Wójt Gminy Sędziejowice
Zredagował(a): Dariusz Matuszkiewicz
Data powstania: 26.10.2009 14:13
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 4101

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
bip_menu_bottom